fbpx

FAQ

FAQ

1. Jag har gjort en beställning men har inte fått någon orderbekräftelse?

Vi skickar alltid ut en automatisk orderbekräftelse. Ibland kan den däremot hamna i “skräppost”, så se till att kolla där. Hittar du inget mail där heller så ber vi dig att maila oss.

2. Jag är intresserad av att bli ambassadör för Nordic Padel!

Vi kommer att starta ett ambassadörsprogram längre fram. Om du är intresserad tipsar vi om att följa oss på sociala medier så får ni reda på när ansökan öppnar. Till dess kommer vi inte att ta emot några ansökningar.

3. Jag har gjort en beställning och vill göra en retur.

Om du inte är nöjd med din vara får du självklart göra en retur! För att göra en retur så måste varan vara oanvänd och dessutom måste samtliga etiketter/plast på handtag sitta kvar på produkten. Produkten ska sedan läggas i sin orginalförpackning och packas i ett lämpligt emballage för frakt. Tillsammans med varan läggs även den medskickade följesedeln, alternativt en lapp med ordernummer. Om inte detta återfinns i paket kan vi inte göra en retur då vi inte vet vilken order produkten tillhör.

Vi står dessvärre inte för kostnaden vid returfrakter men för att underlätta vid returer har vi tagit fram möjligheten att köpa en returfrakt för 69kr. För att köpa returfrakt klickar du här. Om du hellre ombesörjer frakten på egen hand adresserar du paketet till:

Nordic Padel
Vallgatan 25
411 16 Göteborg

Hur skickas min order?

Vi skickar samtliga ordrar med PostNord och din order kommer att skickas till det postombud som ligger närmst den order du angivet vid beställning. Vi försöker alltid skicka ordrar som kommer in innan 14.00 redan samma dag.

Kan jag hämta ut en onlineorder i er butik?

Jajamensan, genom att klicka i fraktalternativet “hämta i butik” så kommer din beställning att finnas tillgänglig för upphämtning i vår butik på Vallgatan 25 i Göteborg.

Kan jag returnera en order jag lagt online i er butik?

Det går alldeles utmärkt att returnera en onlineorder i vår butik.